Välkomna tillbaka I guess...

Okej Jag åter vänder med ett syfte och inte en värsta random bloggen ever, utan jag har valt en inriktning på Mode, inredning och iblands ett inslag med spellistor och grym musik, men jag tänker inte satsa hårt på att vara en poser framför en kamera, palla det...
Så i stället kommer jag att vara aktiv med som jag själv skulle vilja ha när det kommer till en mode blogg som; tips, senaste flugan, vart man finner vad och så vidare, och ja jag skall försöka bli en mode fotograf och springa och fotografera på gatan :D
men jag vet inte vad jag vill än får ta allt  som det kommer i stort sätt...
och även kommer jag ha lite kul nu när jag skaffat mig en system kamera samt, en scanner, så jag kommer att leka med allt från eget andvänades av min faktiska hand och även datamusen ;)
sedan för att få en ala tips och så vidare så kommer jag att gå runt själv och titta, och berätta mina fynd, samt allt jag själv köpt för att hålla min egna stil så som jag själv vill ha den :D
Kramar new and approved Alexandra.

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hejsan =) Kolla in min blogg som handlar om mitt liv och den stora undersökningen jag snart skall genomföra! kram kristin =)

2010-09-02 @ 22:33:12
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0