dag 6: ditt stjärn tecken och passar det din personlighet...

Mitt stjärntecken är skytt, och jaa jag tycker det passar mig utmärkt, i alla fall mina horskop passar in nästan alltid, vilke är lite skrämmande, Metros av alla brukar passa in perfekt på mig, även årets Elle horoskop passade in rätt bra, vilket var skrämmande det med...
men skytt passar mig utmärkt:
vad jag hittade om skytten på nätet;

Skyttens energi är utåtriktad, energiskapande och vidgande.

Skyttens symbol kan du bl a se som en symbol för utsändande av ideologisk kunskap.

Skytten söker ständigt efter den optimala sanningen, om människor, kulturer, filosofi och religon. Han har stort intresse för den sociala ordningen, dvs för hur ett samhälle uppstår och fungerar. Själv vill han ha full frihet.

Stämmer ganska bra in på mig faktiskt...



-A

Kommentarer
Postat av: Guevacci

sweet :) läget annars?

2011-01-19 @ 09:42:35
URL: http://guevacci.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0