dag 8: hur hoppas jag att min framtid är?

Ja den hoppas jag är himla bra, med en pojkvän, egen lägenhet förhoppnings vi i Brighton, jag skulle även vilja lyckas inom något, funderar skarpt på om jag skall lära mig dreamwaver ordentligt för att kunna bygga hemsider eller något.
I alla fall så lång har jag tänkt mig min framtid, och jag vill helst ha allt innan oktober detta året, varför just oktober, vet jag inte men, oktober lät bra just nu, om inte Brighton en fin lägenhet här i göteborg...
men som sagt kan endast tänka max ett par månader fram, hopplös som jag är.

har ingen aning om vart jag vill vara om 1 år eller 10 år, jag tar det som det kommer.

(Robert Sheenan får gärna vara min pojkvän... YUM)
-A

Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0