fredags kväll...

igår kväll så gick jag ut med min kompis Sara, vi skulle bara ta en öl på en av våra favorit barer i Göteborg så vi drog oss till andra lång men tanke på att det var fredag var det smockat med folk på var ända pub på andra lång, så vi stack till Le Village, en lite dyrare pub, snarare vinbar, tanke på att jag inte dricker vin eller öl fick jag nöja mig med cider, väldigt torr sådan med det gick helt okej, det roliga var att tidigare på kvällen gjorde jag det fina med att sätta på mig strumpbyxor, kort kjol och en stor tröja med höga skor till... de höga skorna kommer vara med nån gång i bloggen för att de är mina favvo skor genom all time typ så de kommer vara med, men alla ni som bor i Göteborg vet vilket väder det var, igår, det snöade så in i helvete det blev flera centimeter högt och mina skor 0och jag tyckte inte det var kul för att det var så mycket snö, och jag skojar inte, det var sjukt mycket snö, och tanke på att det var kallt ville jag hem fort så jag fick ta en spårvagn som inte gick förbi mitt hem utan stannade nån helt annanstans och jag fick gå hem resten av vägen i ny snö plus att ingen hade gott i den fina snön när jag kommit mer än halva vägen hem ser jag en kille gå mitt i vägen himla lätt, "FAN!" men jag fortsatte och vingla hem, kan ju säga så här jag byggde upp muskelmassa på mina ben under den promenaden.

(bild från Levillage) ((schysst ställe eller hur?))

-A


Kommentarer
Postat av: FannyFredrica

Svar: Det är jätte jobbigt! :/

2011-01-15 @ 17:40:28
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja men det låter bra det :D <3

2011-01-15 @ 20:35:40
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så mysig bild :)

2011-01-15 @ 23:09:44
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0