Jag är då väldans oduktig...

2011 kommer att förändras totalt...
vill vara mer aktiv och mer duktig...
i maj nån gång kommer jag flytta min blogg då jag drar utomlands...
och jag skall börja jobba på layouten på den snart...
så denna bloggen kommer att stanna som den är tills jag drar..


Hela december månad kom och gick fort, var i Brajjan en vecka, had the time of my life (dirty bit), det var där jag kände mig mest fri, att jag kunde göra absolute allt jag vill utan problem, att endast fokusera på mig och ingen annan...
När jag kom hem blev det fullständigt julklapp shopping samt, jobb och inget mera, sett mig igenom ett par filmer dock, vilket var härligt, men not much of a life om jag säger så själv, Julafton 2010 var bättre än väntat...
Fick en ny telefon, vilket var grymt trots att jag inte kan skicka sms (F**k) har inte kunnat sms på två månader, jag tror nu att det är fel på mitt sim kort efter som jag kunde skicka sms i England av alla ställen.
sen fick jag också små saker, samt min älskade YSL Parisenne.

Det var dealen mellan mig och min mor faktiskt, att hon köpte den till mig och jag köper en till henne, kvinnan fick dock 4 parfymer, avis much... yes sir.

sen fick jag även Mumin muggar, vilket gjorde mig glad, har nu tre stycken.. planerar att ha grymt flera.
just det ja, Fyllde ju år 5 December nu 21 år gammal, (läs det där kom i håg det för alltid för jag kommer aldrig mera nämna det)

det var en lugn dag, Jag och Heather tittade på the breakfast club och sixteen candels.
käkade pizza och slappade to the max.

Lite festande gjordes ju i december månad, men inte så mycket som jag velat.. men det är ett nytt år så vi ändrar på det tycker jag. Nyår kom och gick, jag firade med mina vänner ute i Partille, och har nu fått upp ögonen för två vanliga ord, de kommer jag aldrig se de samma; Klumpig och tourist guide. <-- inside jokes.
kanske berättar en vacker dag.

Sen så gick jag på en åter träff med Fia har inte träffat henne sen i Mars 2010 tyckte det var dags (he he )
och idag slutar jag dagen med att träffa Linnet.
film kväll sörru, long time ago since last, tyckte också att det var dags.

-A


Kommentarer
Postat av: Anna med A

den är grym :)

2011-01-04 @ 17:12:19
URL: http://annaavs.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0