what really happen 2010??

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

haha otroligt nog vaxa mig, det har jag aldrig provat endast rakat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, tyvärr... men i år kommer jag nog det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

mhm, men snarare kompis kompis fick barn.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej som tur var.


5. Vilka länder besökte du?

Storbritannien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

pojkvän, mer pengar, eget boende.


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

1 Januari, 3 december.

8. Största misstaget?

hmm... en hel del...

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?'

Fick ordentlig nässelfeber, i år..

spräckte blod kärl i hela ansiktet... mums.

10. Bästa köpet?

Skor och flygbiljetter till England.


11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder


12. Gjorde någonting dig riktigt glad?

varje månad när lönen kom, träffade mina vänner som jag inte sett på länge...


13. Vilka låtar kommer påminna dig om 2010?

Oskar linnros - Från och med du, Snow patrol - set the third bar on fire, the xx - island, one republic - secrets, september - microfonkåt, Ratatat - wildcat.


14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare for sure.


15. Vad önskar du att du gjort mer?

rest mera...

16. Vad önskar du att du gjort mindre?

att inte gjort något alls...

 


17. Hur tillbringade du julen?

med familjen, hemma.


18. Blev du kär i år?

Crushar hade ju jag allt.

19. Favoritprogram på TV?

Big bang theroy

20. Bästa boken du läste i år?

umm... kan inte välja en bägge Becca fitzpatricks böcker samt bägge Maggie Stiefvater.

21. Största musikaliska upptäckten?

kan inte säga en, efter som min musik smak har förändrats kraftigt i år.


22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jaappp min mumin mugg <3

23. Något du önskade dig men inte fick?

nej


24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Chillade såg på 80tals filmer och käkade pizza...

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

haha träffat en kille kanske...


26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Indie/ senaste modet typ.

27. Vad fick dig att må bra?

att få ett jobb


28. Vilken kändis var du mest sugen på?

Megan Fox, Robert Sheenan, Josh Beech, Katy Perry, Eddie Redmayne.


29. Vem saknade du?

Hanna när hon stack...

30. De bästa nya människorna du träffade?

Therese helt klart, Alice var underbar att träffa också.


Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

De var gott :D

2011-01-04 @ 21:42:53
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: Anna med A

Godnatt :)

2011-01-05 @ 02:12:36
URL: http://annaavs.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0