Try new things

Så i alla fall, större delena av göteborgs befolkning som är gamla nog att gå ut har väl hört om Sticky fingers, jag spenderade ett år i gymnasiet med mina vänner som pratade att de skulle på sticky för att det var torsdag, och de var lediga på frdagen vilket jag aldrig var haha, I alla fall i 4 år har jag haft tillåtelse att gå dit men min premiär dag var igår.
blev förvirrad att det var så många våningar, men det hade ju nått för alla det kan ju jag i alla fall säga, men eftersom det är första gången har jag fått battle scars, det har mina fina engelska strumpbyxor, och jag har mig en ny supar kompis ;) haha eller ja en ny gammal vän, vi känner varandra genom våran gemsamma bästis Lillis, men nu har vi funnit varandra <3 Isabel :D
Sticky får 3 av 5
-A

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

till och med jag som bara har varit i gbg en gång vet vad sticky fingers är.... JAG VIL DIT!

2011-03-15 @ 08:37:35
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: nette

fråga lizette vem som äger sticky fingers=) hennes gamla kille Magnus Ax ha de gött stumpan

2011-03-31 @ 20:44:02

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0