ja men eller hur?

hmm jag sitter hos min moster och funderar på vad jag skall skriva om, och så slår det mig att jag har ett nytt mål, jag har tre finnar vid mitt kindben, jag har aldrig finnar men där sitter de och pryder mitt kindben, not nice at all...
Så mitt mål är att får alla tre att försvinna så fort som möjligt men så slår det mig over and over att jag har fått tillbaka min älskade ansikts tvätt, Nivea oxygen power, först av allt älskar den, dock var det mamma som köpte den så jag måste veta vart hon köpte den för det är mindre än hälften kvar, i alla fall, den har varit bra för min hud gör min hud himla len och finn fri... dags att börja tvätta igen, hur är man snygg med finnar?
när man känner sig ful med dom?

Det är det samma med skoskav för det har jag också fått efter mina hor skor, he he...
Jag kallar dem för vad de ser utsom men jag diggar dem ändå!
Hur känner man sig snygg med dem? när man känner sig liten utan dem?
hmm alla svar finns i vad man har på sig och de rätta smyckena, solbrillorna eller väskan, frillan eller ja till och med ett crazy naglack....
låt inte  skovskav och finnar få ner ditt humör alls, utan gör det bästa ut av det och fixa ditt hår lite extra, täck försiktigt över finnarna och gå som om skov skaven inte finns, och rocka gatan liksom!
det finns så många finn produckter som jag själv har provat och älskat,

1. clerasin med ansikts scrub (hade inte nått i cirka en vecka efter jag slutade andvända det, inga pormaskar inga finnar nothing, efter en vecka eller så kom porisar tillbaka)
2. neutrogenas tre steg set med facescrub, facewash och ansikts kräm (var den bästa och då hade jag minimal porer när jag var som duktigast och ansiktet var alltid spot free när jag väl använde det som mest men som alla andra är jag inte inte perfect och slarvar ochså med ansikts produkter. gav mig ett lent ansikte efter första tvätten och jättebra som ansikts mask, om man väljer att andvända den som det...)
3. Nivea oxygen power (ger ett jättelent ansikte och får en att känna sig väldigt fräsch och väldigt ren)

och för skoskav, plåster, plåster, plåster.... och lite mera plåster!!!!!!

                                                                                                                                                                      -A


Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0