det är aldrig för tidigt för godmorgon...

hmm okej, i natt är det nog värsta natten jag varit med om, för det första, har inte sovit ett skit, vilket jag menar, min hjärna var på högvarv, föräldrarna såg på film till tre eftersom jag skulle upp fyra tyckte jag att det var himla kul, när allt blev tyst tjugo över tre gäspade jag för första gången på hela kvällen och endast för att jag låg maniskt och tänkte; "fan, jag har ju inte gäspat.. va fan jag borde ju gäspa, eller?"
djupt var det, när klockan ringde tio över fyra hade jag då sovit en timma? NEJ!
varför? jag vet då fan inte svaret till allt... även om jag tror att jag gör det för det mesta.
Och varje helg jag jobbar lyckas jag alltid gå upp för tidigt, jag förberder allt dagen innan så det enda jag behöver att göra på morgonen är att klä på mig och borsta tänderna, smika mig gör jag på spårvagnen, äta frukost gör jag på jobbet.
men alltid har jag en hel halvtimma över när jag är helt klar...
och eftersom jag ionte kunde sova så hade jag inga problem att gå upp ur sängen, jag väntar bara på att min sömn skall slå mig hårt i ansiktet... när det nu är.
men, men, men eftersom jag hade tid över och när jag jobbar orkar jag oftast inte göra mig fina, (mjukisar och stora slappa tröjor) så den extra tiden jag hade idag gjorde jag mig prima ballerina fin, med strumpbyxor, klänning, skjorta, diadem, plattat luggen, polish på naglarna, även funderade på att sätta på mig fina skorna.
allt det där tog inte mera än 5 minuter och jag gjorde även extra starkt kaffe, i fall att jag skulle bli trött utan att dricka det innan jag åkte hem i från.
Jag tror att jag går på min reserve energi just nu, för fan vad jag skriver fort.
nä nä men nu får det bli frukost, våfflor och lite annat ;)
tingeling
-A

Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0