Golden Globe 2011

i går natt var det pristige fyllad award showen, det var många vinnare och många snygga personer på plats som; Johnny Depp, Brad Pitt, Angelina Jolie, Natalie Portman, Jake Gyllenhaal, skall jag fortsätta?
I alla fall under kvällens gång fann jag tycke för fyra skådisars klänningar samt en man som blivit ett slag orange?
Här har vi dem:

Megan fox

Michelle Williams

Sandra Bullock

Emma Stone (detta var min favorit, av allas klänningar)

och till den oranga mannen.

Han är sminkad och en aning orange

Vad hände Rob?

 

I alla fall det fanns en hel del klockrena vinnare som:

Colin firth och natalie Portman tog hem för bästa skådespelare

samt glee tog hem för bästa komedi show, Jane Lynch tog hem pris, Annette Bening tog hem pris,

och även min glee favorite tog hem pris YAY.

 

om ni vill veta mkera gå in på : Golden golbe

-A

 


Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0