Louis Vuitton pre fall 2011

2011 ser redan ut att ta en 50 tal års steg bakåt, men på ett graciöst sätt, Louis Vuitton släppte idag 2011 per fall kollektion, där stilen tar oss tillbaka till tidigt 50 tal, 40 tal även en mix av 20-30 tal, men Louis Vuitton är endast ett märke vad resten kommer att göra för hösten 2011 ser jag fram emot, det var inte bara Louis Vuitton som släppte press foton idag utan även Balenicaga och Valentino.
Tillbaka till Vuitton; Hela kollektionen känns väldigt business runt tids eran 30 - 50 talet och men deras fin klänningar känns mer sent 20 tal till tidigt 30 tal samt att det är något väldig hemligt med klänningarna som de är exklusiva, inte en vanligt party klänning, typ mer herrklubbs hemlig... så himla svårt att komma på ett ord för det men, det är allt jag kan komma på för att beskriva känslan jag fick när jag tittade på dem;; Tycker ni likadant?




-A

Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0