retro..

Satt och titta på en av mina nya favvo serier, The pacific, och när jag satt och tittade på den slogs jag av en slags avunsjuka, Isobel Lucas (transforms 2, home and away) hade på sig en himla söt klänning, jag vill ha den...

(kom igen och säg inte att den klänningen inte är underbar?) (bildkälla: här)

men med min otur hittade jag inte nått likanade på näten, jag letade nog himla crappy men, hittade en del dyrare klänningar, även om en av dem var rätt billig;
isabellucas

Prickig klänning • Sonia by Sonia Rykiel 3395;-
Mörk blommig klänning • Toast  99£
Röd blå rutig klänning • outnet (ganska säker att det är Anna Sui men står ej) 655;-
Ljus blommig klänning • Anna Sui 1005;- (Vill ha)
Hel svarta • Zac Posen 14 050;- (aj)

får helt enkelt leta rätt på en sådan söt klänning billigt på beyond retro eller myrorna eller nått...
jobbigt.. kommer det vara värt det? kanske.
Ill let you know on the serch for my perfect 40's dress.

-A

Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0