and when i get that feeling, i can no longer slide.

I går tidigt på eftermiddagen var jag inne i stan och letade inredning med min fina kompis miss secreat keeper, Frida.
Hon är Miss Secret Kepper, för att jag litar på henne att hålla mina mest hemliga hemlisar och jag hennes.
I alla fall tydligen på söndagar, har blivit leta inrednings dagar, vilket inte gör mig något alls Älskar inredning så its all good liksom.
men när vi gick runt och letade inredning till min nya lya så hamnade vi mitt i SDU:s unga demostration, det var ett väldans färg sprak av Gult och Rött, kändes väldigt mycket som en mega version av mammas kök, i alla fall.
bilder togs i alla fall.

'


Det var så sjukt många poliser och så sjukt mycket folk, endast för att samman fatta allt, sjukt mycket av allt.
Tur att jag drog undan Miss secret keeper innan hon började kasta sten, för hon blev lika arg som mot demostartions människorna.
-A

Kommentarer
Postat av: Annika

sv: ja

2011-04-11 @ 15:48:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0