Lilla London

Johoo.
Jag har varit på jobb fest, fan vad fett, har nu dock permanenta lever skador, drack så mycket, dock gillar jag att dricka, så det var väl väntat.
nej men, jag drack endast mycket för att det tog mycket att bli glader i hatten.
drack totalt 10 cider, ett glas vin, en stor stark, en mojito, en jägerbomb och en konstif drink som jag inte vet vad det va. Thats it.
I alla fall kvällen var som lyckad när jag väl drog mig hem åt och blev uppraggad för efter fest i mitt goa majorna, super kul hade jag det i alla fall det var kul att gå hem när borsan var påväg till skolan, men efter jobb festen drog jag och två arbetes kompisar till Lilla London på valand, shit nice ställe, hade aldrig varit där innan. så värt ;)
-A


Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0