Godmorgon alla sju sovare...

era lyckliga jävlar, själv som verkar vara en vana för mig nu, har jag ännu inte sovit xl
Jag väntar på att hela jag crashar totalt, har jag tur så gör jag inte det, jag älskar mitt jobb just nu så här tidigt, inga som käkar frukost helt öde, allt är färdigt väntar på att baconen och korven skall bli klara, och sedan är det att se om nått behövs göra som diskas eller något liknande, men oftast så här tidigt behövs inget liknande.
vilket är gött för mig, så nu sitter jag h'är skriver en rad till er alla, skall se om jag orkar med att svara på alla kommentarer jag fått det senaste jag har varit seg på svaren men jag skriver så fort nu vilket är grymt härligt, just sånt är det jag gillar.
Ingen ide att svara när allt går saktaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
I alla fall klockan halv tre idag så har jag varit vaken cirka 24 timmar, yay, snarare nay.
som förr förra helgen, dock gick jag hem och sov i sex timmar för att endast vara vaken fyra och sedan gå att lägga mig, men som förr förra fredagen ville min hjärna inte stänga av, eller slappna av, vilket gör mig grymt irreterad, plus på detta så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Vem vet jag kanske är det? men jag gick igår hela dagen med att vara sjukt trött ville sova redan vid sex men intalade mig själv med att lägga mig nio vilket inte gick bra skulle lagt mig sex då kanske jag kunde fått lite sömn. Slutade dock med att jag Burlesque, och efter det så stängde jag av datorn i två timmar men jag kunde inte sova så det slutade med att jag började titta påm 90210 vilket jag trodde skulle hjälpa men nej, efter tre avsnitt stängde jag av för att jag kände mig trött kunde jag sova? NEJ!
I alla fall gick up 03:55 för att se ett fjärde avsnitt och började platta håret.
(vill ha Ivy's gaderob for sure)

I alla fall nu sitter jag på jobbet mentalt trött, dock är min kropp pigg antagligen pga all extra energi.
peace im out for now.
-A

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2011-01-23 @ 08:35:06
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0