Every part of me...

Vad de flesta inte vet om mig är att det är fler sider till mig än vad jag låter folk faktiskt se,  jag har många posetiva sider, och skulle tro lika många negativa sider, men vem jag är idag vet jag inte själv, en del av mig är mörkare än en annan del, en del håller hat, och en del håller kärlek, vare sig jag vill att folk skall veta om min hemska sida tror jag faktiskt inte att  någon vet hur mycket hat jag kan hålla inom mig, men som person har jag fortfarande mycket att kvar att växa, allt hat kommer ut nån gång för alla människor men än har inte så mycket gjort det för mig, men jag räknas redan som en vuxen, men till personlighet är jag långt där ifrån, jag har fortfarande en otroligt stor barnkänsla samt en väldigt vuxen sådan..
Som person har jag redan vuxit en hel del, jag har förlåtit det i mitt förflutna och jag har även glömt vad som behövts glömmas och kommit ihåg vad som varit viktigt att alltid minnas.
Jag är människa, vilket gör mig oerhört mänsklig, skulle aldrig att säga att jag är den perfekta människan men jag skulle säga att jag är perfekt just så som jag är, men genom att känna mig själv och veta hur många olika sider jag själv har, förstår jag att så har alla det, tror inte att någon egentligen är en sidig, utan faktiskt väldigt mångsidig.

jag är fast en aning bland mina mörka sider trotts att det ljusnar ute, får se hur jag mår imorgon.
-A

Kommentarer

Lämna en söting rad tackar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0